Oferujemy najnowocześniejszą technologię regeneracji filtrów cząstek stałych DPF/FAP/SCR/KAT do samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych, rolniczych i przemysłowych.
Nasza metoda czyszczenia gwarantuje usunięcie 99% zanieczyszczeń powstałych z sadzy, popiołu, oleju silnikowego oraz płynu chłodniczego, a przy tym pozostaje bezpieczna dla samego wkładu rdzenia filtra.
- Nie wycinamy, nie wypalamy, nie rozcinamy
- Przywracamy filtry do parametrów fabrycznych
- 100% skuteczność
- Gwarancja 12 miesięcy bez limitu kilometrów
- Czas usługi 1h
- Dostarczone do nas filtry wyczyścimy na poczekaniu
- Zdemontowane filtry można do nas przesłać kurierem, odeślemy jeszcze tego samego dnia bez dodatkowych kosztów
- Świadczymy usługi demontażu oraz montażu filtrów w naszym serwisie
- Wyniki czyszczenia są drukowane i dopięte wraz z kartą gwarancyjną do każdego filtra
Dotychczasowa metoda wycinania filtrów DPF wiązała się ze sporymi kosztami, a także utratą homologacji w samochodzie. Zgodnie z obowiązującymi przepisami samochód z wyciętym DPF nie jest dopuszczony do ruchu drogowego. Zarówno rozcinanie jak i wypalanie filtrów cząstek stałych są to metody całkowicie nieskuteczne. Prowadzą one do naruszenia struktury i uszkodzenie monolitu a przy tym nie usuwającą z wnętrza filtra nagromadzonego popiołu.
- Regeneracja filtrów odbywa się na najnowocześniejszej maszynie tego typu na świecie
- Na terenie Poznania i okolic oferujemy darmową możliwość odbioru i dowozu filtrów
- Stałym klientom udzielamy korzystnych rabatów
- Specjalna oferta dla warsztatów oraz serwisów samochodowych
Nasz proces czyszczenia
Na pierwszym etapie przy użyciu kamery endoskopowej następuje sprawdzenie filtra pod względem uszkodzeń mechanicznych. W przypadku wykrycia pęknięć, nadtopienia wkładu ceramicznego lub widocznych śladów mechanicznej ingerencji w DPF, nie będzie możliwa regeneracja filtra. W takim przypadku nie pobieramy opłaty za przegląd.
- całkowicie bezpieczne dla powłoki katalitycznej
- najwyższa skuteczność czyszczenia i odzyskania przepustowości kanałów
- obudowa filtra nie zostaje rozcięta ani modyfikowana
- Urządzenie ma najlepszy stopień filtracji wody
- nie zapychamy filtrów PDF najnowszej konstrukcji
1. Pierwszy etap to montaż filtra w urządzeniu w celu zbadania przeciwciśnienia.
Po szczelnym zapięciu filtra w maszynie przeprowadzony zostaje test przeciwciśnienia oraz prędkości przepływu powietrza przez filtr.Na kolejnym etapie do filtra wtryskiwany jest specjalny środek czyszczący. Nasz detergent to produkt jednego z największych producentów środków chemicznych w Europie. Detergent pomaga rozpuścić zabrudzenia filtra a także chroni jego strukturę.
2. Drugi etap to mycie filtrów.
Mycie odbywa się w 3 etapach. Pierwszy z nich to czyszczenie przeciwne do kierunku przepływu.
Filtr czyszczony jest w odpowiednich sekwencjach wypełnienia i przepływu wody oraz uderzeń sprężonego powietrza.
Mycie odbywa się w temp 70 stopni
Nasze urządzenie jako jedyne na rynku ma odpowiednio dobrane do każdej wielkości filtra programy gwarantujące odpowiednie wypełnienie wodą z detergentem oraz uderzenie sprężonym powietrzem.
Dzięki dodatkowemu zbiornikowi powietrza oraz możliwości regulacji ciśnienia a także odpowiednio dobranym zaworom mamy gwarancję, że każdy filtr czyszczony jest w najlepszy możliwy sposób.
W zależności od konstrukcji czyszczonego filtra dobieramy w odpowiedni sposób parametry procesu czyszczenia.
Przewagą naszej maszyny jest możliwość decydowania o sile uderzeń co gwarantuje wyczyszczenie oraz co najważniejsze bezpieczeństwo przesłanego do nas filtra.
Ostatnim etapem mycia jest ponowne czyszczenie w przeciwnym kierunku do kierunku spalin.
Na każdym etapie czyszczenia analizujemy zanieczyszczenia wydobywające się z filtra, dzięki temu możemy stwierdzić powód zanieczyszczenia a także zdecydować o czasie trwania całego procesu.
3. Ostatnim etapem jest suszenie.
Po wydmuchaniu zalegającej w filtrze wody uruchomiona zostaje dodatkowa nagrzewnica powietrza.
Nasze urządzenie jako jedyne na rynku posiada temp. suszenia powyżej 120 stopni.
Po całkowitym wysuszeniu nagrzewnica zostaje wyłączona a filtr jest schładzany samą dmuchawą.
Po zakończeniu procesu czyszczenia wykonujemy test przeciwciśnienia oraz prędkości przepływu. Drukowany jest raport dołączony do filtra
Jeżeli parametry ciśnienia i prędkości są niezadowalające powracamy ponownie do początku procesu mycia.