Czyszczenie filtrów DPF, FAP, GPF, SCR, KAT

TotalDPF VS7

Oferujemy najnowocześniejszą technologię regeneracji filtrów cząstek stałych DPF/FAP/SCR/KAT do samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych, rolniczych i przemysłowych.

Nasza metoda czyszczenia gwarantuje usunięcie 99% zanieczyszczeń powstałych z sadzy, popiołu, oleju silnikowego oraz płynu chłodniczego, a przy tym pozostaje bezpieczna dla samego wkładu rdzenia filtra.

  • Nie wycinamy, nie wypalamy, nie rozcinamy
  • Przywracamy filtry do parametrów fabrycznych
  • 100% skuteczność
  • Gwarancja 12 miesięcy bez limitu kilometrów
  • Czas usługi 1h
  • Dostarczone do nas filtry wyczyścimy na poczekaniu
  • Zdemontowane filtry można do nas przesłać kurierem, odeślemy jeszcze tego samego dnia bez dodatkowych kosztów
  • Świadczymy usługi demontażu oraz montażu filtrów w naszym serwisie
  • Wyniki czyszczenia są drukowane i dopięte wraz z kartą gwarancyjną do każdego filtra

Dotychczasowa metoda wycinania filtrów DPF wiązała się ze sporymi kosztami, a także utratą homologacji w samochodzie. Zgodnie z obowiązującymi przepisami samochód z wyciętym DPF nie jest dopuszczony do ruchu drogowego. Zarówno rozcinanie jak i wypalanie filtrów cząstek stałych są to metody całkowicie nieskuteczne. Prowadzą one do naruszenia struktury i uszkodzenie monolitu a przy tym nie usuwającą z wnętrza filtra nagromadzonego popiołu.

  • Regeneracja filtrów odbywa się na najnowocześniejszej maszynie tego typu na świecie
  • Na terenie Poznania i okolic oferujemy darmową możliwość odbioru i dowozu filtrów
  • Stałym klientom udzielamy korzystnych rabatów
  • Specjalna oferta dla warsztatów oraz serwisów samochodowych

Nasz proces czyszczenia

Na pierwszym etapie przy użyciu kamery endoskopowej następuje sprawdzenie filtra pod względem uszkodzeń mechanicznych. W przypadku wykrycia pęknięć, nadtopienia wkładu ceramicznego lub widocznych śladów mechanicznej ingerencji w DPF, nie będzie możliwa regeneracja filtra. W takim przypadku nie pobieramy opłaty za przegląd.

  1. całkowicie bezpieczne dla powłoki katalitycznej
  2. najwyższa skuteczność czyszczenia i odzyskania przepustowości kanałów
  3. obudowa filtra nie zostaje rozcięta ani modyfikowana
  4. Urządzenie ma najlepszy stopień filtracji wody
  5. nie zapychamy filtrów PDF najnowszej konstrukcji

1. Pierwszy etap to montaż filtra w urządzeniu w celu zbadania przeciwciśnienia.

Po szczelnym zapięciu filtra w maszynie przeprowadzony zostaje test przeciwciśnienia oraz prędkości przepływu powietrza przez filtr.Na kolejnym etapie do filtra wtryskiwany jest specjalny środek czyszczący. Nasz detergent to produkt jednego z największych producentów środków chemicznych w Europie. Detergent pomaga rozpuścić zabrudzenia filtra a także chroni jego strukturę.

2. Drugi etap to mycie filtrów.

Mycie odbywa się w 3 etapach. Pierwszy z nich to czyszczenie przeciwne do kierunku przepływu.
Filtr czyszczony jest w odpowiednich sekwencjach wypełnienia i przepływu wody oraz uderzeń sprężonego powietrza.
Mycie odbywa się w temp 70 stopni
Nasze urządzenie jako jedyne na rynku ma odpowiednio dobrane do każdej wielkości filtra programy gwarantujące odpowiednie wypełnienie wodą z detergentem oraz uderzenie sprężonym powietrzem.
Dzięki dodatkowemu zbiornikowi powietrza oraz możliwości regulacji ciśnienia a także odpowiednio dobranym zaworom mamy gwarancję, że każdy filtr czyszczony jest w najlepszy możliwy sposób.

W zależności od konstrukcji czyszczonego filtra dobieramy w odpowiedni sposób parametry procesu czyszczenia.
Przewagą naszej maszyny jest możliwość decydowania o sile uderzeń co gwarantuje wyczyszczenie oraz co najważniejsze bezpieczeństwo przesłanego do nas filtra.
Ostatnim etapem mycia jest ponowne czyszczenie w przeciwnym kierunku do kierunku spalin.
Na każdym etapie czyszczenia analizujemy zanieczyszczenia wydobywające się z filtra, dzięki temu możemy stwierdzić powód zanieczyszczenia a także zdecydować o czasie trwania całego procesu.

3. Ostatnim etapem jest suszenie.

Po wydmuchaniu zalegającej w filtrze wody uruchomiona zostaje dodatkowa nagrzewnica powietrza.
Nasze urządzenie jako jedyne na rynku posiada temp. suszenia powyżej 120 stopni.
Po całkowitym wysuszeniu nagrzewnica zostaje wyłączona a filtr jest schładzany samą dmuchawą.
Po zakończeniu procesu czyszczenia wykonujemy test przeciwciśnienia oraz prędkości przepływu. Drukowany jest raport dołączony do filtra
Jeżeli parametry ciśnienia i prędkości są niezadowalające powracamy ponownie do początku procesu mycia.